Vanaf 1 April 2022 online veilingen
De leukste LifeStyle producten voor een super prijs
Kopen zonder zorgen op Lifestyle-Veiling.nl
Van Bedden tot wijn op LifeStyle-Veiling.nl
logo
0
0Wish list

Ik heb voor mijn item betaald, waarom heb ik het nog niet ontvangen?

Onze logistieke medewerkers werken er hard aan om ervoor te zorgen dat jij jouw goederen op tijd ontvangt, maar er kunnen een aantal redenen zijn waarom de bezorging mogelijk vertraging zal oplopen. De verkoper is bijvoorbeeld in een ander land gevestigd en de levertijd van de goederen zal hierdoor meer tijd in beslag nemen.

Om misverstanden hierover te voorkomen, sturen we jou direct een e-mail nadat de leverancier jouw bestelling heeft verzonden. Bovendien kun jij de locatie van jouw bestelling in realtime tracken. Dit geeft je een breder begrip van de huidige fase van het leveringsproces en of er wellicht een vertraging in één van de fasen zal optreden. Verder zou je zo het te verwachten tijdstip van de ontvangst van de goederen te weten kunnen komen.

Indien jij zo geen informatie over jouw levering vindt of de goederen niet op tijd hebt ontvangen, dan raden wij jou aan om hierover rechtstreeks contact met de verkoper op te nemen. Contacteer hen in het Engels of in jouw moedertaal en ze zullen je zeker antwoorden. Al onze leveranciers zijn betrouwbaar, maar soms is er sprake van overmacht; dit is iets wat we graag snel oplossen.

2

Wat kan ik doen als mijn ontvangen product niet is zoals beschreven?

Houd er in dat geval rekening mee dat het product in ieder geval de eigenschappen zou moet hebben die voor normaal gebruik nodig zijn.

Als jij in zo’n situatie terecht bent gekomen, neem dan over jouw zorgen contact met de verkoper op en voeg hier duidelijke foto’s aan toe die jouw zorgen bevestigen. De verkoper biedt je vervolgens zeker opties aan om dit probleem op te lossen.

Als het probleem echter niet door middel van een directe communicatie met de verkoper opgelost kan worden, dan is het NOODZAKELIJK om binnen 3 dagen na levering met ons contact op te nemen.

Houd er rekening mee dat als jij dit nalaat, de betaling na deze 3 dagen naar de rekening van de verkoper wordt overgemaakt en we deze mogelijk niet meer kunnen beïnvloeden om jou te helpen.

2

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Voordat je een bestelling plaatst, moet jij eerst volledig een account aanmaken. Je kunt meer gedetailleerde informatie voor het aanmaken van een account in het gedeelte ‘Mijn account’ terugvinden.

Nadat jij je account aangemaakt hebt, selecteer je de producten die je leuk vindt en voeg je deze aan jouw winkelwagen toe. Wanneer jij de producten geselecteerd hebt die je gelijk nodig hebt, dan kun je nu direct een bestelling plaatsen. Vervolgens moet jij een betalingsmethode kiezen. Houd verder zonder meer rekening met alle belastingen en heffingen, zodat hier in de toekomst geen misverstanden over ontstaan in de communicatie met de verkoper.

Alle gegevens over de bestelling worden daarna per e-mail naar jou toegezonden die in jouw account is opgegeven.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Elke koper kan zich in een situatie bevinden waarin, na het plaatsen van een bestelling, de omstandigheden veranderd zijn en er een dringende noodzaak bestaat om de geplaatste bestelling te annuleren of deze aan te passen.

De eenvoudigste methode om dit te doen, en die ook aan de gebruiker aangeboden wordt, is gebruik te maken van de standaard annulering van een bestelling in het persoonlijke account op de website.

Maar de allerbeste manier om de annulering te annuleren, is door direct contact met ons op te nemen en de reden voor deze annulering van de bestelling uit te leggen. Doe dit uiteraard voordat wij het geld op de rekening van onze leveranciers overmaken. E-mail ons met alle details en we helpen jou daarna graag verder.

2

Jouw winkelwagen

Je kunt de artikelen die je graag wilt kopen, en die van een vaste prijs voorzien zijn, opslaan door deze aan jouw winkelwagen toe te voegen terwijl jij doorgaat met winkelen. Als je helemaal klaar bent, dan kun je een bestelling plaatsen en meerdere items tegelijkertijd afrekenen. Je bent niet verplicht om alle items aan te schaffen die aan jouw winkelwagentje zijn toegevoegd, maar houd er wel rekening mee dat andere leden deze artikelen alsook via hun winkelwagentje kunnen afrekenen totdat het afrekenproces is voltooid.

2

Recensies

Potentiële kopers letten steeds vaker op productrecensies. Dit komt omdat de mening van anderen net zo belangrijk kan zijn als die van een geliefde of vriend. Het is immers belangrijk dat men een goed gevoel over een mogelijke aankoop krijgt om zo meer vertrouwen in hun keuze te hebben.

Vergeet daarnaast ook niet dat dit alsook een prima gelegenheid is om contact met ons op te nemen en jouw persoonlijke mening over ons te geven. Zo help jij ons om de service van onze diensten met ieder verzoek te verbeteren.

Probeer bij het schrijven van de recensies zo informatief mogelijk te zijn, zodat jij andere kopers beter bij hun keuze kunt helpen. Het is alsmede belangrijk om te onthouden dat er specifieke regels zijn voor het plaatsen van recensies op onze website. Het is erg belangrijk om deze regels strikt op te volgen, aangezien een grove schending hiervan kan leiden tot het blokkeren van jouw account.

In de eerste plaats is adverteren ten strengste verboden, aangezien de promotie van deze producten van jou of iemand anders onze geloofwaardigheid kan schaden.Wij weten immers niets over de kwaliteit van de aangeboden goederen en producten.

Ten tweede zal de publicatie van illegale content (een aansporing tot geweld, promotie van drugs, en misleidingen in al hun mogelijkheden) automatisch tot een blokkering van jouw account leiden.

2

Levering

Wanneer jij een artikel met een vaste prijs aanschaft of een veiling wint, dan wordt hierbij de verzendmethode aangegeven. Levering vindt plaats op het adres dat in het adres van jouw account is opgegeven, maar er zijn bepaalde goederen die mogelijk niet op dit adres afgeleverd kunnen worden en daarvoor wordt dan de mogelijkheid aangeboden om deze zelf op te halen. Maar let op! De kosten van de levering van dit soort goederen is voor de koper.

Er wordt een geschatte levertijd aan jou verstrekt, maar onthoud daarbij dat dit slechts een geschatte tijd is, dus niet een exacte bezorgdatum is.

2

Is het veilig om online te kopen?

Deze vraag is een zorg van de meeste potentiële klanten. Het is echter volkomen veilig om op het internet te winkelen als jij je maar aan alle algemene veiligheidsregels houdt.

Onze site is betrouwbaar en de leveranciers zijn geverifieerd. Wij willen graag dat alle klanten tevreden met onze diensten zijn en zodoende kunnen zij om welke reden dan ook altijd contact met ons op te nemen.

Het geld voor de goederen wordt pas naar de rekening van de verkoper overgemaakt nadat jij de goederen ontvangen hebt, dus niet eerder.

Als er op het moment van betalen fouten zijn gemaakt of als jij ontevreden bent over de kwaliteit van de ontvangen goederen, dan zullen wij zeker invloed op de verkoper hebben om zo uiteindelijk absoluut tevreden over onze service te zijn.